אלעד

‏"מוחל לכל מי שיאמר עלי רכילות וגנאי": פרוש במכתב מפתיע

I have 368views
ישראל פרוש פונה במכתב מפתיע לתושבי אלעד, כשהוא מודיע "בצורה ברורה וחד משמעית - הנני מוחל וסולח מכאן ולהבא לכל מי שיאמר עליי דברי שקר ורכילות, דברי גנאי והשתלחות" • וגם: פנייתו ליריביו לראשות העיר
ישראל פרוש בכנס בחירות. צילום: פלאש 90

ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, פותח היום (חמישי) בצורה רשמית את קמפיין הבחירות שלו בו ינסה לזכות בקדנציה נוספת. כשמולו ניצב מועמד ש"ס יהודה בוטבול, מועמד עם סיכויים גבוהים לנצח במירוץ לראשות העיר, בחר פרוש לפנות במכתב מפתיע לתושבי העיר – כולל הודעה שהחליט לסלוח מראש לכל מי שיתקוף אותו.

"היד רועדת והלב דואג, החדשות מחזית הלחימה יכולות לשנות חלילה את כל אופיו של מכתבי זה", כותב פרוש במכתבו הערב כשהוא מודה על הקושי בלקיים קמפיין בזמן שהלוחמים מתבוססים בבוץ העזתי. "איך לוקחים ימים שהם הכי לא ימי שגרה והופכים אותם לשגרת בחירות? אין ספק שמדובר באתגר כמעט בלתי אפשרי בטח למי שעומד בראשות עיר".

פרוש ממשיך במכתבו: "מתחייב בפניכם לנהל קמפיין שקט, נקי, מכובד, מכבד, חיובי ובעיקר כזה שמדבר על עובדות ולא על הפרחת סיסמאות ורכילויות שבינם לבין המציאות לא היה ולא יהיה כלום, אני מאמין ובטוח שאתם ואנחנו ראויים בטח בימים אלה לקמפיין כזה. חלילה לנו בתקופה כזו להיסחף באש המחלוקת שתביא ל"ע קטרוג על עם ישראל ועל כוחות הביטחון".

"מכאן אני קורא גם למועמדים האחרים, אנא! בשקט, בכבוד, בהוגנות, בדאגה לתושב. זה לגיטימי לנהל מערכת בחירות, אך חשוב לשמור על כללים ועל מינימום של אמת בתכנים. לסיום, אני מודיע בצורה ברורה וחד משמעית – הנני מוחל וסולח מכאן ולהבא לכל מי שיאמר עליי דברי שקר ורכילות, דברי גנאי והשתלחות, בס"ד אני גם לא אגיב לדברים הללו, תושבי אלעד, כל אחד ואחת מכם, ראויים לכך, לכבודכם ולמענכם מצידי יתנהל באלעד קמפיין מקצועי, נקי שגם הוא יהיה כזה שרואה אך ורק את התושב מול העיניים!", חתם ראש עיריית אלעד את החלק המפתיע במכתבו.

//עוד כתבות

כתיבת תגובה